DazzleDania's Page (Facebook)

Dear My Customers / Followers..,
Follow us on facebook ♥
Click 'LIKE' to follow our updated stuffs and events there.

My Page : DazzleDania Stuffs

Link :
http://www.facebook.com/pages/DazzleDania-Stuffs

Sunday, July 24

Superb Cotton Fabrics and Flannel Fabrics (Printed / Plain)

Cerita pasal kain..saya sangat sukee jenis cotton. Cotton yang bercorak menarik dan color dia yang meriah buat hati saya terharu bila melihatnya..aaarghh..Jadi, saya pun beli beberapa jenis cotton untuk menghasilkan craft saya yang akan datang..

 Cotton Fabrics

Home cotton / Japan cotton



English Cotton Fabrics from anna patchwork..thanks kat anna patchwork bab da koleksi yang cute dan menarik untuk saya choose..tumbs up!!
Cantekk kan..rasa x sampai hati nak potong, huhu... tapi saya pasti mesti nice craft saya nanti!
Stay tune..




Flannel Fabrics ( Printed & Plain )

Satu lagi jenis kain yang sesuai untuk buat crafts. Usha sana sini, jumpa pun kain ni.. Jadi saya dapatkan beberapa printed and plain flannel yang punya corak dan color yang superb untuk craft saya.

Printed

Red, Soft Pink, Light Blue, Green

Jadi minggu ni saya sibuk crafting untuk bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal tiba tak lama lagi.
Happy crafting to all of u!
Will update my blog ASAP!
TUNGGUU....

No comments:

Post a Comment